– Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce. Optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce. Magazyn, który uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku, bardzo usprawnił pracę związane z wysyłką i kompletowaniem zamówień złożonych przez internet – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Przychody od początku roku do końca lutego w krajowych oddziałach Coccodrillo wzrosły o 1 proc. względem 2018 r., do 19,7 mln zł. W tym samym okresie dzięki internetowemu kanałowi sprzedaży CDRL osiągnęło przychody rzędu 4,4 mln zł. Były wyższe względem dwóch pierwszych miesięcy ubiegłego roku o 15 proc.

Na początku roku CDRL wykupiła 75,9 proc. udziałów białoruskiej spółki DPM zarządzającej siecią supermarketów Buslik. Jest to lider sprzedaży odzieży i akcesoriów dziecięcych na Białorusi. W styczniu CDRL przejęło również 69 proc. udziałów odzieżowej firmy Lemon Fashion oraz 40 proc. udziałów spółki Sala Zabaw Fikołki. Pozwoliło to CDRL na rozszerzenie działalności i uruchomienie nowych punktów sprzedaży w kraju.

Kurs akcji CDRL wynosił w środowe południe 27,5 zł i wzrósł względem wtorkowego zamknięcia o 2,23 proc. Kapitalizacja spółki sięga 166 mln zł.